Me,mine

30 May

27th May- Beria esoknya nak pergi Tempatan Fest Perak 2016. Then memandangkan aku takde event nak kena uruskan on that day, i mean 28th. So,i'd decide nak pergi TF. Kitorang semangat bershopping kat Ipoh Parade sampai tak sedar dah lewat malam. Almaklumlah,dalam mall tak nampak bulan.

That night kitorang habiskan masa kat mall je seharian.  Duit pun turut susut sebaliknya resit yang menebal. Omg apa benda yang aku merepek ni.  Sempat la beli several things kat situ such as make up brush kat SaSa,then buy a new pants kat Hi style. Yeah that one butik kegemaran aku la if i wanna buy some jeans. I prefer high cut jeans sebab tak payah nak pakai belt lagi dah. Kemas and selesa. Recommended! Harga pun berpatutan dengan quality. You guys should try.


Then sempat la masuk butik Nike and Adidas. Hahaha masuk window shop je. Tak cukup bajet nak beli stuff from there. So,untuk intern yang tak lama bakal menjelma tuu,aku beli la Converse sepasang. Tambah koleksi sneakers. Memandangkan nanti kena pakai kasut bertutup. pergi masuk Parkson nak cari handbag. Tapi mampu tengok je lah kat bag tu haa. Wait until i've come back. Kahkahkah.

 Paling best bila masuk Sasa. Sempat je nak try tester yang ada. Then aku suka pergi SaSa sebab dorang rajin nak layan aku.Tolong make up bagai. Yes,i'm happy. Okay mengada. Till we meet again blog comel (puji sikit)



  • Share:

You Might Also Like

0 Comment