one last time

02 June


Assalamualaikum and hello people whoever you are.. , Thanks for visiting this blog... Yes harini aku tetiba mood nak throwback game Piala Sultan Azlan Shah,Malaysia vs Australia harituu. Panjang sangat ceritanya. Okay meh sini aku pendekan cerita.
Haritu aku pergi lah tengok game tu,tergedik-gedik nak pergi. Padahal bukan ada apa sangat pun kan. Hanya menatap gelagat manusia. idgaf. Then,roommate aku pun tergedik-gedik ajak pergi sana juga. So,kitorang pun memang decide dah. Ape jadah aku taip ni.
Kitorang rent kereta mahal gila babi RM100 for half day. Chibai mahal gile. Dah la kereta pun buruk. Tingkap kena tolak manual. Chaittt. Tapi sebab tekun sangat nak pi,apa pun no hal. Sebenarnya ada agenda lain.
Semata nak jumpa kekasih gelap,Izzuddin Rosnan,sanggup ku redah ribut petir hujan lebat untuk ke Tapah. Sesat pulak dekat Pekan Tapah tu. Fantat. Almost an hour sesat.
Okay next story,Tapah ke Stadium Sultan Azlan tu busuk-busuk sejam setengah juga nak sampai,masa kitorang sampai tuu game dah start. And Malaysia dah pun score 1 mata. Dan itu pun one and only score dari Malaysia. Bapak kecewa ah tak sempat nak sorak untuk Team Malaysia. Lepas pada tu,cepat je Aus naik mata. Habis kitorang penyokong Malaysia ni down.
Suasana kat situ best sangat sebab bebudak sekolah kat area Ipoh tu semangat je jadi penyokong. Siap bawak team pancaragam. Tambah-tambah budak sekolah Anderson. Pergh puji baq hang. But then,even Malaysia kalah,tapi aku tetap happy sebab boleh tengok Izzuddin.. Haa tuu gedik.. And tu lah the last time i met him. I wish i could meet him someday.

 Okay to be continue...


  • Share:

You Might Also Like

0 Comment