Go Matt

04 June

Assalamualaikum and hello people whoever you are.. , Thanks for visiting this blog... Okay today aku nak share sikit petua yang aku dapat. Hiks. You guys mesti tengah tergila-gilakan matte colour whateva brands pun kan. Okay,aku nak share how to matt any lipstick. Cara-caranya.... Jom follow by steps okay.
  • pakai gincu korang tu setebal mana yang korang nak. Kemaskan semua la dengan brush.
  • Then boleh guna translucent powder untuk dap kan atas lapisan lipstik tadi. For those yang takde translucent powder,korang boleh gak guna loose powder or bedak baby johnsons tuu.
  • Then korang dap bibir korang sampai la rasa dapat warna yang sekata. Sampai korang puas hati. 
  • Lastly,kemaskan bahagian bibir korang. Tadaa,dah siap.
Sorry aku tak dapat nak upload tutorial kat sini,lain kali kalau berkesempatan aku akan repost. Kalau still tak faham step tuu korang boleh click link kat bawah ni untuk rujukan. Hopefully dapat membantu. how to make any lipstick matte

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment