Confused

02 June

Heloo melllooo weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeello .what the heck im merapu ni .there's nothing to display . Bhahahaha! Tadi aku pergi la The Store nak cari barang sikit. Hmm harga barang sekarang ni terlamau tinggi en kos. Jom ikut aku berhuhu. Nilai rm50 tuu boleh beli 2 barang je.
Okay camni ceritanye. Aku niat dihati nak pergi beli shampoo. Tengah best-best beli barang tu terlepas pandang nak baca detail. Nak cepat lagipun. Dah sampai rumah baru la tersedar yang aku silap beli barang. NOOOOO,I'D BUY A CONDITIONER NOT A SHAMPOO.
Disebabkan packaging baru tu aku dah tersilap beli. Hanat betul. Salah diri aku juga sebab careless tak baca betul-betul. Huhuhu tapi takpe lah,dah beli pun. Gunakan jela. Kuikuikui
Sebenarnya nak try shampoo baru,dah bosan dengan sunsilk. Hav any suggestion gais ? Do comment okay ? Okay readers,sampai sini je cerita aku untuk entry kali ni.

*hanya sunsilk je ballik modal untuk kos sara hidup student.(nak jimat)

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment