Best of the best

11 February

 Since last few years gelombang K-pop menghantui members aku,so kena sikit lahh kan tempiasnya. First tu bengang gak dengan isu ni. Apa lahai yang best sangat dengan cerita Korea ni kan. Adik pun ada suggest kat aku beberapa drama Korea ni ,The master sun,My love from the star then Runningman. Korang mesti familar gila kan dengan variety shows ni. Tambah-tambah pulak Runningman. Hahaha

Sejak masuk universiti ni,Runningman ni la antara salah satu penghibur hati di kolej sana selain daripada koleksi movie. Almaklumlah pihak kolej tak menyediakan perkhidmatan tv kat kolej kediaman kan. Amboi demand betul. Pergi la masuk swasta sana kalau nak yang masyuk kan. hohoho

After mid long of watching Runningman,aku realized that previous episode yang aku ada was too "expired". Kat Korea already broadcast until episode ke berapa ratus dah pun. Huhuuhu line sana macam siput sedut saja. Tak mampu nak download movie. Then for those yang tahu kat mana nak download RM boleh je la share-share link. Muachhhh

Antara members yang paling aku adore dalam RM ni tak lain tak bukan Lee Kwang Soo. Hahaha disebabkan perangai yang annoyying tuu. Tuu jelah kot nak tulis petang ni. Bye


  • Share:

You Might Also Like

0 Comment