Friendsss

12 February

Bila dekat rasa menyampah,bila jauh-jauh rasa pulaa rindu.Just be a human being kan. Korang pun mesti rasa cmtu juga en ? Memandangkan esok aku dah nak balik UiTM. Harini nak post sikit pasal kekawan department and classmate aku. Muahehehehe. Aku mau share jugaa gambar-gambar yang sempat kitorang snap. Even banyak cacat cela dalam meneruskan hubungan silaturahim sebagai seorang kawan,aku tetap juga rasa rindu sama dorang-dorang ni.



Yang atas ni gambar bebudak department aku part 4. 4 kelas dari 8 kelas. Baju department kitorang tu kekadang nampak lawa,kekadang nampak cam ikan Neon pun ada. Muahahahahaha.Masa ni kitorang ada talk session with Gamuda pasal archi,engineering and geologist. Yang row bawah sekali tuu orang-orang Gamuda tu and Madam Rafizah. Bercermin mata tuu Hasif si library bergerak,dia lah yang jadi MC untuk harituu




Ni pulaa group assignment aku,masa ni kitorang kat IOI Mall. Bosan kan situu. Guess which one I am Haa yang muka poyo outfits serba hitam tuu lahh aku. Ajett berkabung lepas heart breakdown              (nangis Sebelah tuu Acap ,Dekna,Umie,Arifah,Adda,Pejal,Ajmal gn Anas Imam ekspress.                      



Then ni gambar bebudak pempuan kelas aku. Tengok lahh semuanya sopan-sopan belaka,sesuai dibuat    bini.  jeng jeng  Yang baju biru tu jee dah berpunya,tunang orang dah..  (awalnya jumpa jodoh, semoga bahagia) then yang lain tuu masih available lah kot. Ekekekeke



Sebelah aku ni Nur Atikah,asal dari Seremban Negori. Nampak chubby tapi hakikatnya dia sangat comel . Selalu jugaa tolong aku bila aku susah.



And yang pegang lolipop ni adalah aku,ntah laa nakk ape lagi yang boleh dicerita. Takkan lah kot nak puji diri sendiri kat sini. Okay byee

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment