Lelaki....

30 December

 Okay gais,entry kali ni entry bengang ye. Perasan tak..Lelaki sekarang dah less respect kat perempuan ....kan ? Ke aku je perasan macam tu. idk. 

Kau ni dah agak bosan pun atau nak cari pasal,jangan lah dicakapnya dalam group ws.Kepala besar la kaki pendek dari badan la muka pecah la.Habis kau ingat kau perfect sangat ke wahai lelaki. Tolong la hormat sikit even kau benci macam mana pun.You think that you're tough enough,don't you ? 


Aku diam tak bermakna aku suka. Tak bermakna aku tak peduli.Tapi kalau dilayan jugak nampak laa aku pun bodoh macam kau. Buka aib sendiri nak mengata. Seronok ke boleh jatuhkan maruah orang lain bro ? I am more than you see. I'll show you the real bitch if you keep messing up with me SOTB (hilang pertimbangan)


Seriously,aku tak respect kau. Kau nak menegur tu takpe ah tapi jangan la sampai menghina. One more,ape hak kau nak bandingkan aku dengan perempuan yang lain ? Tak pelik ke kalau semua sama je. Bosan. Setiap orang ada bright side n dark side die sendiri. kau siapa nak comment ?


Hey,aku tak kisah kalau kau still nak treat aku macam ni. But,hormatlah perempuan lain macam kau hormat mak kau. Tu pun kalau kau hormat dia lah. Untuk kau,i don't feel sorry for it.


Buat para lelaki kat luar sana.... Hormtilah perempuan kayy. Sedangkan Nabi saw pun berpesan,syurga tu ada di telapak kaki ibu,bukan ? Ibu, ah ibu,bukan lelaki,tapi dia seorang perempuan. So,kalau perempuan jadian idk. Haha


Jumpa entri akan datang.Babai


  • Share:

You Might Also Like

0 Comment