New Year Eve

29 December

Happy New Year Eve.Tau-tau dah nak masuk 2016. Kena say bye bye to 2015.

Alhamdulilah. 2015 meninggalkan agak banyak pahit manis maung dalam hidup aku. But I never regret it. Yang penting aku kena move on and ready to facing anything happen nanti.Okay. Kalau cakap pasal tahun baru mesti semua orang dok sibuk pasang azam baru kan. Its sokay up to korang..hee Hope korang berjaya full-fill kan azam korang ye. Jom sama-sama usaha


Aku jugak tak terkecuali list all my azam untuk tahun baru ni dengan harapan aku berjaya achieve target tak seperti tahun-tahun sebelum ni yang hambar. Shame on me -_-. 
Kebetulan aku dah pun melepasi umur 19 tahun . So, I need to more serious in the new age. Lagi semangat. Kihkih tapi aku tertanya-tanya akankah  satu azam 2016 aku ni akan tercapai sebab ni melibatkan dua pihak. Harap sangat dapat di-fullfill kan. Ameen
To those yang read my blog,apa azam korang yang paling korang nak capai tahun ni?moh lar share.hee. Doakan aku dapat capai apa yang aku sasarkan even tak semua pun, 60% pun dah cukup memuaskan.  

#lawak hambar masuk toilet keluar tahun depan tu bakal menjelma.Lahai >.< 
 (font baru,i like)

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment