Pieces

31 December

The person who cares lot for others, is the one who needs more care than others. The person who makes others laugh and smile all the time, is the one who holds lot of pain in heart. The person who tries to be a good friend to all, is the one who needs a best friend for own. The person who always smiles and says I'm fine, is the one who is broken at heart. But still strong enough to believe that at end everything is going to be fine.
Okay korang mesti dapat hint sikit dari quote kat atas tu kan. Haha ekceli aku nak melepaskan amarah sikit harini. Hmm backstabbers.... Nope,tu macam kasar sangat walaupun aku tahu banyak betul backstabbers. Ni cerita psal someone yang aku harapkan sangat dari dia and finally he react opposite from my thought. LoL macam kelakarkan. Ye,tahu....Tak semua bnda yang kita nak kita akan dapat.Right ?

Heyy awak,saya ni takde la mudah sangat diperbodohkan. Tapi ntah laa. Saya tak kisah orang lain bodohkan saya. tapi saya kisah kalau awak yang bodohkan saya. Wuuwuuwuu. Okay ini bodoh namanya. Tapi nak but camne,love is blind is it ?

People changed,and so I do. Mungkin dulu I beg for it. But,you had never change. Saya dah bersabar,but surely i'll losing my  faith. Maaf.Sekadar ucapan yang keluar dari mulut masa kita buat kesalahan ? Atau satu penyesalan mendalam atas kesalahan kita ? Tu je yang mampu awak cakap.Maaf tak mampu sembuhkan luka yang ada. Andai perkataan "maaf" boleh mengubah segalanya,mudah sangat wak. Dan pada saya maaf tu hanya ucapan yang mudah sangat diucapkan. Takde makna pun. Yang susah sangat tu "ikhlas". Tu baru bermakna. Memaafkan orang lain bukan benda mudah dan tak semua orang mampu memaafkan dengan seikhlas hati.

Bila saya baik,saya dipijak. Bila saya sinis,saya dibenci.I know my true colour. Once saya dikhianati,saya akan beri peluang kedua. Semua orang layak untuk peluang kedua. So,I can be a really good friend and a fucking enemy.Everyone wishes to be a good person,but responsibility scares people away.And so I do. I can't decide whether i'm a good girl wrapped up in a bad girl,or if I'm a bad girl wrapped up in a good girl.

Selagi mampu,betulkan ape yang salah. It's never too late to fix it. I'm counting on you.



  • Share:

You Might Also Like

0 Comment