Jealous

26 April

Heyy,lately dah lama juga kan tak update blog. Sebenarnya aku banyak sangat berfikir akhir-akhir ni. Moody tak tentu masa. Hmm aku ni sedar aku ada masalah yang sangat HORRIBLE sangat-sangat yang sampai aku sendiri pun tak boleh nak overcome masalah tuu. And now i'm going to tell ya' bout that fucking problems of myself. 

Sebenarnya,aku ni manusia yang tersangat-sangat kuat jealousnya. I can even overcome it walaupun benda tuu takde pape sangat lah pun. Lahai.... Perasaan ni wujud sejak bila pun aku sendiri tak pasti. Tapi aku mula sedar bila aku ada seorang best friend dalam kalangan best friends aku semenjak zaman menengah rendah lagi. Aku sangat cemburu bila that girl which is my best friend hang out with others girl even dalam kalangan best friends aku ataupun musuh ketat selamanya (Erna) ataupun other-other girl without pengetahuan aku. Uhukkkssss it really hurt my feelings. 

Kitorang ada bergaduh,then boleh pulak dia pergi berbaik dengan si musuh ketat aku tuu. Wowww tersangat lah tercabar that time dia buat macam tuu. Dalam hati aku ni bercampur haa perasaan,so no words can describe my feelings. Hmmm, see dengan kawan perempuan pun jealous. Bukan sebab dia cantik ke kaya ke apa. Tapi sebab dia admit aku ni as best friend forever dia. So,aku jealous bila dia rapat dengan member yang lain lebih dari dia rapat dengan aku. (ps:aku bukan lesbian k)

Okay ni cerita kedua pulak,ni dengan kawan lelaki,nama dia... Ummm (thinking) Okay biarlah rahsia. And so,aku ada lah berkawan dengan this guy 5 months after breakup dengan dearest ex-boyfriend. Like seriously,aku tak pernah laa pun nak rasa jealous kat member lelaki bila dorang talked to others. Memang tak pernah ambil port pun. Be like "lantaklah,tu hal kau". Tapi yang dia ni,ada laa sikit rasa menyampah tuu bila dia start cerita pasal other girl. bukan menyampah sikit. Tapi menyampah banyak. I am not too sure that i'm falling with him or not. But,entah laa. Okay sumpah sakit hati. Takpe laa,tak tahu nak cerita macam mana. I hope that someone gonna dm me for gimme some advice.For sure. Adakah ini cemburu ? Ataupun menyampah ? Sakit hati ? Urghhh aku pun tak tahu nak describe.

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment