Kennot move on

20 April


Anime kegemaran aku for always and forever ialah ONE PIECE.. Bagi aku cerita ni 1000 times lagi best kalau nak dicompare dengan manga popular lain macam Full Metal,Naruto,Bleach and Fairytail. So,bagi peminat anime,otaku,lain orang lain cita rasa kan. Ni just for my personal  point of view, aku yang dah follow semua manga ni dari episod 1 sampai yang latest.

Meh ni sis nak share kenapa aku suka ONE PIECE berbanding manga yang lain.

1. Jalan cerita yang beyond expectation tuu menarik minat aku untuk tengok cerita ni. Sangat la kreatif dalam setiap episod.

2. Jalan cerita pun tak bosan,makin lama makin berkembang.Thrill sampai i kennot move on lah. 

3. Genre cerita yang thrill,sedih sampai nak nangis pun ada,gelak sampai lupa dunia realiti and macam-macam lah.

4. Then,banyak sangat positive vibes yang kita boleh ambil dari cerita ni. Sesuai laa untuk hidup kat zaman sekarang ni. Mind your own. Pekak je telinga,kuatkan hati.

So,dari tuu lah aku sangat sangat sangat sukaa tengok. Ulang episod yang sama 100 kali pun takpe,tak bosan. Muahaha

  • Share:

You Might Also Like

1 Comment