Fav Bitchos

09 November

Assalamualaikum readers sekalian,buat tempoh terdekat ni aku nak off sekejup dari posting. But i will be back soon. Rasa macam nak pergi melawat kekawan sekolah menengah dulu yang jauh nun di sana.

Wow,tak sabar nak travel with my fav bitchos tuu. Rindu sangat sama dorang. Almaklumlah semua busy kali. Study pun merantau jauh di negeri orang. Sabar baa,nanti jumpa mau hangouts sampai lebam. Haha (gila) Yang sedihnya waktu cuti semester nda sama masing-masing. 

So,aku nak pergi melawat dorang sana dalam tempoh tiga ke empat hari mungkin. Then berharap mau buat travelog perjalanan ke sana. Dari A sampai Z nak membebel. Broadband lingkup masuk air.So,tak dapat lah aku nak mengupdate bila ada di sana.But,i will cerita overall pasal trip yang menarik ni.

Nak share sikit haa aktiviti yang aku selalu buat dengan bitchos sana. Kitorang kalau hangouts jarang kali lawat indoor outing like cinema,karaoke and related to. Kitorang selalu buat benda yang lasak gitu like hiking,santai-santai di waterfall,lepak tepi laut (sebab bukan pantai) then sana kan feymes dengan laut yang cantik n gojes gitu. So,kitorang banyak la habis waktu kat sana main banana boat semua.Senang cerita,hampir semua outdoor game/outdoor outing.

Tapi kitorang punya outdoor outing tu teda se-ekstream bunggy jumping semua tu.But i wish nak buat benda alah tu kt Macau Tower nanti.Haha Jom-jom sampai di sini saja aku nak bebel. Thanks for the readers.
#p/s: bahasa pun macam tah apa-apa. Maaf

  • Share:

You Might Also Like

3 Comment

  1. Uuu...dee nak pi holiday kat mana tu

    ReplyDelete
  2. Haha takde la holiday sangat puns.

    ReplyDelete