Keikhlasan Mematikan Kepentan

27 November


Hey guys diluar sana and girls yang sentiasa bersemangat dengan kejutan.Harini aku nak kongsi sikit how keikhlasan mematikan kepenatan.Nak tau ke kenapa ? Hihi bae aku ada tanya "awak,awak tak penat ke buat semua ni untuk saya ?" lebih kurang camtu lah pertanyaan si dia.

Meh sini nak habaq mai.The answer is simple. Sebab ianya satu keseronokan dan kepuasan.Kalau dah sayang ni,sanggup je nak buat pape puns kan. Tapi dalam kesanggupan tu mesti ada keikhlasan.Bila ada keikhlasan ni,means kita seronok dalam melakukan perkara tersebut. Mesti lah kan,

Pernah tak korang terpaksa buat benda yang korang dipaksa buat,contohnya assignment ke drawing.Haha mucung macam todak.But,korang kena lah juga hadap benda terpaksa tu untuk masa depan korang juga.

Sebenarnya,dalam apa-apa perkara pun yang kita buat mestilah ada niat kan.Sama ada niat baik ataupun sebaliknya.Tersangat lah tak best kalau kita tidak menganggap benda tu sebagai paksaan.Huhu mixed up emotion kan rasa. So,ikhlas lah dalam membuat sesuatu.InsyaAllah korang akan dapat kepuasan.

#p/s: aku tak buat benda yang tak senonoh pun,cuma sedikit kejutan.Biasalah perempuan ni banyak masa terluang.haha



  • Share:

You Might Also Like

0 Comment