fat is not a BAD word

07 October



Hey gaiss welcome back to my channel (ayat copypaste youtube). Okay, lately banyak member aku suka mengadu pasal body shapes. Habis kau nak macam bikini body ke ? Oh dear, just believe in yourself. Siapa yang dok kutuk-kutuk bentuk badan orang tu kau perfect sangat ke. Darn. Screw you! Real love doesn't care about body type. It's more concerned with what's inside. If he/her give a fuck about body type.. Screw them! It's not a love but a compromise.

Aku ni pula jenis yang tak cukup berat. Hahaha. But idgaf abt it. Takpe laa if kau nak kurus. Aku bukan marah kau nak kurus. Tapi aku bengang sikit dengan perangai orang suka mengutuk ni. Okay laa dear, lemme sharing some tips untuk jaga berat badan.

- Banyak minum air putih
- Banyak banyak la buat aktiviti yang keluarkan peluh
- Jangan minum air berais lepas makan. Minum je air suam.
- Kurangkan pengambilan santan/seakan dengannya
- Nasi tu sikit je. At least secawan pastu lauk yang banyak
- Tak payah la makan sangat jajan tu
- Hadkan makan ayam
- Kurang sikit ambil makanan bergula. Gula tu glukosa. Glukosa tu karbohidrat. Adik beradik je

Haa tu je yang aku buat. Kalau tak membantu juga, kau makan je nasi gaul garam. Hahahaha 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment