ego

wail-fayer

10 October

Dalam life aku, apa-apa  benda je kekadang boleh buat aku menangis,

terlalu marah,
terlalu suka,
terlalu sedih,
terlalu penat.

Ada hari yang mana kerja assignment tinggi menggunung, bila salah buat calculation and cari buku tak jumpa pun boleh menangis.
Ada hari yang mana aku rasa sangat happyand blissful with all stuff that happened around me. Buatkan aku rasa nak lompat nak cakap kat semua oang yang aku sayang.

Gila.. Faggot..
Entah. Panggil la aku apa yang korang nak.

Kali ni ku nak cerita pasal keajaiban dalam relationship pula. Life ni memang sangat magik. Macam mana kau tengok kawan kau grow, grow,grow and grow. From this person to this person. Time does fly by. Kalau adamata dan masauntuk tengok semua perubahan dalam diri manusia, aku rasa aku akan pilih untuk melihat. Hahaha (apa yng lawak pun taktau lah).

Cerita ni mengenai orang yang aku SAYANG. Kawan sekolah aku. Kali ni nak mention their name, Yatt, Aaina, Nanie, Fatin and Fazila. Once, we used to be quite closed to another. Best friends forever. Yes I miss them much. Macam mana aku miss all the silly jokes and moments dengan diorang. The next thing you know, it just KABOOM! BAM! Since masing-masing masuk universiti. Diorang dah ada life on their own, away from me.

Dan aku dengan life aku dengan apa yang ada terus go on macam biasa. Kadang kami sempat jumpa. Tapi sekejap sangat. Masing-masing jauh. Cuti semester pun tak sama. Bila berjumpa, melepak tak lagi macam biasa, jokes tak sama macam dulu, nostalgia adalah nostalgia. Just that one moment, bila aku ketawa bersama-sama dengan diorang and was hoping that phone masing-masing rosak. Masa terus berputar, bawa kembali ke masa lampau. (Jiwang sikit..Malu aih). Time-time aku berlapar dengan diorang, Time aku pergi market ikan dengan diorang, time fail add math, time fail biology, time menangis dengan dorang banyak sungguh time kami bersama.

"All I had was my mom, all I had was you guys..We had dreams together, and all I sold everything to join that dream... and then it ended."

Salute bila duduk sorang-sorang Hormon apa benda entah yang datang. Hormon ni memang pengacau terhebat! dan aku masih tertanya-tanya kenapa phone aku rabak dan susah nak berWhatsApp dengan dorang. Kayy kami tak lose contact pun. But slightly changed from before. Ada masalah terus je contact. But, nothing last forever yet. I just hope our friendship last longer than ever. Jangan biar harapan terus jadi harapan. Start now for the better end. Aku pun ada ego juga. tak nak rendahkan ego dengan Fazila. haha sorry babe.  So babes, AKU RINDU KAMU-KAMU. YES,KAMU.

Okay ni gambar kelas masa form 5. 
Here is Nanie yang kat sebelah aku tu. 
And this is Yatt, she's more like a sister. (Younger sister)

  • Share:

You Might Also Like

0 Comment