moment

11 October

Pernah tak korng mengalami moment dimana orang tanya kat kau,

"Tak ingat ke ? Aku pernah tegur kau lah, kita pernah sembang. Aku tegur kat, bla bla bla bla bla.."

Dan kau langsung tak pernah ingat.
LANGSUNG
Tak dak!
Tapi rasa segan nak mengaku, nak admit kau lupa moment tu dengan dorang, walaupun dorang masih ingat!
Aku sebenarnya takde masalah sangat pun dalam situasi ni. Cumanya, kadang-kadng aku bertanya kat diri aku,

"Wujud lagi orang yang macam ni. Kenapa kita tak jadi kwan je ?"


Memories are special moments that tell our story

Ahaha haha haha haha haha haha ( Apa yang lawak sangat pun aku sendiri tak pasti. Lalala)
🌻 🌹 🌷 

  • Share:

You Might Also Like

3 Comment